Clan Damm
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndicePortalBuscarÚltimas imágenesRegistrarseConectarse
Server Damm
TS Damm

 

 Keler Damm, genio o plagio?

Ir abajo 
+6
dammbier
akdamm
DammClassic
BockDamm
keler
Damm Levante #9
10 participantes
Ir a la página : Precedente  1, 2
AutorMensaje
Damm Levante #9
Admin
Damm Levante #9


Cantidad de envíos : 445
Edad : 43
Ubicació : Terrassa
Fecha de inscripción : 04/03/2008

Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Keler Damm, genio o plagio?   Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 I_icon_minitimeVie Mayo 16, 2008 11:26 pm

uoooooo!! I jo que em pensaba que sabia fer coses amb el potoxó!! Esta molt xula Josep!!!

Si les propostes/critiques constructives son benvingudes, faria que les cerveses (la levante si que surt!!! rendeer) es veiessin una mica antigues, pq si no destaquen molt respectes les fotus. I l'altre idea seria la "Marylin" que faria que quedés retallada pel logo, i no difosa.

Jo tmb he estat treballant amb una imatge, pero no nova, sino la imatge que ens va fer el Cunill per al server. Li he donat un toc antic i amb uns focos (com li agraden al Lemon). No m'ha quedat gaire be, sobretot el tema logo, que es veu cutrillu (encara he de fer proves en format PDS). Aviam que opineu. (jo opino que la del Xusé (com diria l'Acebes) mola moooolt!)

Us poso tres versions diferents:

La versió tota antiga:

Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 Server10

La versió amb el logo en color (una mica cutrillu...)

Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 Server11

I amb els focos

Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 Server12
Volver arriba Ir abajo
DammClassic

DammClassic


Cantidad de envíos : 73
Edad : 38
Ubicació : Sabadell
Fecha de inscripción : 02/04/2008

Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Keler Damm, genio o plagio?   Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 I_icon_minitimeSáb Mayo 17, 2008 11:06 pm

Ostres us he de dir als dos, (o els tres, per la foto del keler) que molt bona feina! m'encanten les vostres propostes son una currada! Si hagués de decidir no ho sabria fer..
la veritat esque la del josep m'agrada molt, tot i que no se si la ampolla de dammclassic apareix (cosa que no és rellevant eh!!), i pel que fa a la feina den xavi pos el mateix..una currada! suposo que la foto del josep es per posar-la de fons a dins el server no? crec que el millor que podriem fer es donar un termini per si algu vol presentar la seva proposta o si més no donar idees per millorar les presents o si no fer la votació de les que hi han ara. No sé, vosaltres direu! Bona feina senyors!

Salut!
Volver arriba Ir abajo
dammbier
Admin
dammbier


Cantidad de envíos : 112
Edad : 60
Fecha de inscripción : 05/03/2008

Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Keler Damm, genio o plagio?   Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 I_icon_minitimeDom Mayo 18, 2008 12:49 am

classic t'ens rao, la teva n`ho hi es, i posat la que portava la teva xapa, que es deia damm barcelona.

ho sento, no la vaig trovar, si la localitces digueo que la cambió.
flower
Volver arriba Ir abajo
Lemon

Lemon


Cantidad de envíos : 128
Edad : 40
Fecha de inscripción : 07/03/2008

Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Keler Damm, genio o plagio?   Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 I_icon_minitimeDom Mayo 18, 2008 7:14 pm

si no et sap greu q opini josep q mencanta la teva foto pel server pero jo el que faria es treure els soldats en blanc i negre(tot i que la imatge es molt original) i posar les ampolles en el seu lloc, aixi com a conjunt quedaria mes armónic i no tan carregat.. es una opinio
bona feina nois us vec prou motivats!!! continueu aixi
Volver arriba Ir abajo
dammbier
Admin
dammbier


Cantidad de envíos : 112
Edad : 60
Fecha de inscripción : 05/03/2008

Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Keler Damm, genio o plagio?   Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 I_icon_minitimeDom Mayo 18, 2008 11:17 pm

Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 Prova_12




Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 Sin_ti10


Sleep Sleep
Volver arriba Ir abajo
DammClassic

DammClassic


Cantidad de envíos : 73
Edad : 38
Ubicació : Sabadell
Fecha de inscripción : 02/04/2008

Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Keler Damm, genio o plagio?   Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 I_icon_minitimeLun Mayo 19, 2008 9:31 pm

Culló ara si que ja no sé quina triar! m'agrada molt Josep!

Salut!
Volver arriba Ir abajo
keler
Admin
keler


Cantidad de envíos : 20
Edad : 42
Fecha de inscripción : 05/03/2008

Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Keler Damm, genio o plagio?   Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 I_icon_minitimeJue Mayo 22, 2008 4:36 pm

Ei mlt bé e companys, esteu fets uns artistes! Esperit damm a tope!!!
Volver arriba Ir abajo
Lemon

Lemon


Cantidad de envíos : 128
Edad : 40
Fecha de inscripción : 07/03/2008

Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Keler Damm, genio o plagio?   Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 I_icon_minitimeJue Mayo 22, 2008 7:16 pm

las clavat pepe rabbit era just el que volia pirat jo la vec de puta mare (si es pot dir) geek
Volver arriba Ir abajo
Volldamm

Volldamm


Cantidad de envíos : 95
Fecha de inscripción : 05/03/2008

Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Keler Damm, genio o plagio?   Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 I_icon_minitimeVie Mayo 23, 2008 12:44 pm

Bueno jo voto per posar un mes la del Josep sense soldatls en blanc i negre (amb color) i un altre mes la del Xavi amb els focos.
Volver arriba Ir abajo
dammbier
Admin
dammbier


Cantidad de envíos : 112
Edad : 60
Fecha de inscripción : 05/03/2008

Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Keler Damm, genio o plagio?   Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 I_icon_minitimeMiér Mayo 28, 2008 1:17 pm

com que m'aburria i fet aquet altre tema


Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 Segona10


esper'ho que agradi.
lol! flower
Volver arriba Ir abajo
Volldamm

Volldamm


Cantidad de envíos : 95
Fecha de inscripción : 05/03/2008

Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Keler Damm, genio o plagio?   Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 I_icon_minitimeMiér Mayo 28, 2008 5:03 pm

M'encanta!! que crack!

Eo haviam si els administradors del server pengen ja alguna proposta!!!! no cal fer votacions al meu entendre, l'aneu cambiant i ja esta.
Volver arriba Ir abajo
dammbier
Admin
dammbier


Cantidad de envíos : 112
Edad : 60
Fecha de inscripción : 05/03/2008

Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Keler Damm, genio o plagio?   Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 I_icon_minitimeMiér Mayo 28, 2008 9:02 pm

SEGONS ME FILLA ES UNA ORTARADA.
flower
Volver arriba Ir abajo
Damm Levante #9
Admin
Damm Levante #9


Cantidad de envíos : 445
Edad : 43
Ubicació : Terrassa
Fecha de inscripción : 04/03/2008

Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Keler Damm, genio o plagio?   Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 I_icon_minitimeVie Jun 06, 2008 10:40 pm

He canviat la imatge del server per fer una prova. Tot i que la original era de 1024x1024, no ha de ser aixi (fixeu-vos que esta deformada) resultarà que els d nls tenien raó en alguna cosa! La imatge ha de ser de 800x600.

Decidim quina imatge Damm volem o si ens quedem amb el mapa il·luminat.

Ojalà canviar la imatge del server fos tant facil com pujar la imatge a la ftp i al server i jasta... Malauradament, cada vegada que es canvia la imatge del server tothom que entra s'ha de descarregar un archiu de gairebé 9Mb... que es on estan totes les imatges del joc (el zzz_dammsk.pk3)
Volver arriba Ir abajo
dammbier
Admin
dammbier


Cantidad de envíos : 112
Edad : 60
Fecha de inscripción : 05/03/2008

Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Keler Damm, genio o plagio?   Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 I_icon_minitimeMiér Oct 15, 2008 2:07 pm

Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 Afiche13


m?ha grada molt aqueste de la marylin i trop.
algu se l'hi ocurreix com transformarle perque qued'hi guapa.

cliceu la foto per veura-l'ha mes grossa
Volver arriba Ir abajo
Damm Levante #9
Admin
Damm Levante #9


Cantidad de envíos : 445
Edad : 43
Ubicació : Terrassa
Fecha de inscripción : 04/03/2008

Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Keler Damm, genio o plagio?   Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 I_icon_minitimeMiér Oct 15, 2008 2:42 pm

La fotu es molt xula, llastima que no veig com transformarla en Wolfensteniana.

Potser el Keler Damm, amb la seva ment privilegiada, ens podria donar alguna idea...
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Keler Damm, genio o plagio?   Keler Damm, genio o plagio? - Página 2 I_icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Keler Damm, genio o plagio?
Volver arriba 
Página 2 de 2.Ir a la página : Precedente  1, 2
 Temas similares
-
» Saudos Damm
» servidor Damm
» Damm vs BlackG
» Antes de ser Damm
» hola a los damm

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Clan Damm :: public :: off topics :: Imagenes-
Cambiar a: